Deacrachtaí leis an logáil Isteach le haghaidh ROS a athshocrú

  1. Léargas ginearálta
  2. Tá an pasfhocal córais imithe in éag
  3. Ní bhfuarthas pasfhocal córais
  4. Ní raibh muid in ann d'iarratas a phróiseáil ag an tráth seo

Ní raibh muid in ann d'iarratas a phróiseáil ag an tráth seo

Má tá tú ag fáil an teachtaireacht earráide:

'Ní raibh muid in ann d’iarratas a phróiseáil ag an tráth seo'. Déan teagmháil le Deasc Chabhrach ROS le haghaidh tuilleadh eolais' níl an rogha chun an logáil isteach a athshocrú ar fáil duit.

Féadfaidh sé go bhfuil sé seo amhlaidh toisc:

  • nach bhfuil na ceisteanna slándála socraithe fós
  • go bhfuil do phróifíl Riarthóir ROS neamhiomlán (uimhir fóin nó seoladh ríomhphoist)
  • gur freagraíodh na ceisteanna slándála go mícheart tar éis dhá iarracht

Beidh ort teagmháil a dhéanamh linn chun an deimhniú a chúlghairm. Ansin féadfaidh tú clárú arís chun deimhniú digiteach ROS nua a fháil. Seol iarratas ríomhphoist chuig roshelp@revenue.ie le d'uimhir chlárúcháin chánach agus 'Cúlghair deimhniú ROS' a iarraidh.