Fógra do Chustaiméirí

Mar fhreagra ar na bearta sriantacha breise a d’fhógair an Rialtas ar an 27 Márta 2020 atá dírithe ar chosc a chur ar scaipeadhCOVID-19, is mian linn an méid seo a leanas a chur in iúl dár gcustaiméirí:

  • Beidh ár línte cabhrach fóin dúnta don tréimhse a bheidh na bearta i bhfeidhm, seachas ár Líne Chabhrach Náisiúnta d’Fhostóirí (01 7383638), rud a bheidh ar fáil fós chun cabhrú le fostóirí lena bhfhiosruithe maidir leis an Scéim Fóirdheontais Shealadaigh Pá COVID-19, agus ár nDeasc Chabhrach ROS (01 7383699).
  • Féadtar fiosruithe agus comhfhreagras maidir le haon ábhar a sheoladh trínár seirbhís slán ar líne M’Fhiosruithe, atá ar fáil ar moChúrsaí agus ROS.
  • Beidh rochtain iomlán ar líne ag custaiméirí agus a gcuid gníomhairí ar a gcuntas moChúrsaí agus/nó ROS. Lenár seirbhísí ar líne, féadtar bainistiú iomlán a dhéanamh ar do cháin, lena n-áirítear tuairisceáin a thíolacadh, fiosruithe nó comhfhreagras a sheoladh isteach, íocaíochtaí a dhéanamh, do shonraí bainc a thabhairt cothrom le dáta, srl.
  • Féadann custaiméirí nach bhfuil cláraithe le haghaidh na seirbhísí seo cheana clárú gó héasca ar líne:
    • Is gá do chustaiméirí ÍMAT a n-uimhir PSP, dáta breithe, uimhir fóin (fón póca nó líne thalún), seoladh ríomhphoist agus seoladh baile a bheith ar láimh chun clárú le haghaidh moChúrsaí. I gcás custaiméirí ar féidir leo a n-aitheantas a fhíorú ag an gclárúchán, féadann siad rochtain láithreach a fháil ar moChúrsaí. I gcásanna eile, seolfar a bpasfhocal moChúrsaí tríd an bpost caighdeánach.
    • De rogha air sin, má tá cuntas fíoraithe MyGovID agat, féadtar do shonraí MyGovID a úsáid le síniú isteach moChúrsaí.
    • Féadann custaiméirí gnó agus cleachtóirí cánach clárú le haghaidh ROS ach an próiseas trí chéim atá leagtha amach Cláraigh le haghaidh ROS - Custaiméirí agus Cleachtóirí Gnó a leanúint.
  • Leanfaidh muid orainn le tuairisceáin chánach a phróiseáil, freagraí a thabhairt ar chomhfhreagras agus ar fhiosruithe a sheoltar trí M’Fhiosruithe agus bealaí aontaithe eile (amhail TLS), íocaíochtaí agus aisíocaíochtaí a phróiseáil mar is gnáth.
  • I gcás cáiníocóirí a ndéileáltar lena ngnóthaí cánach i Rannóg na gCorparáidí Móra sna Coimisinéirí Ioncaim, agus ar rannpháirtithe iad i gClár Comhlíontachta Comhoibríche na gCoimisinéirí Ioncaim, ba chóir dóibh a thabhairt faoi deara go bhfuil na bealaí teagmhála a bhí ann i gcónaí fós i bhfeidhm.
  • Leanfar le hoibríochtaí Custam sna calafoirt agus sna haerfoirt, agus beidh ár stáisiúin éascaithe trádála i gcónaí ar oscailt le cinntiú go n-oibríonn na slabhraí soláthair riachtanacha ar bhealach socair.
  • I gcás custaiméirí a fhaigheann admhálacha páipéir go hiondúil i leith íocaíochtaí a dhéantar, beidh siad in ann na hadmhálacha seo a fheiceáil ina mBosca Isteach ROS. Ní bheidh admhálacha páipéir ar fáil.

Tá na hathruithe riachtanacha seo á gcur i bhfeidhm chun tosaíocht á thabhairt do shábháilteacht ár bhfoirne agus ár gcustaiméirí le linn na tréimhse seo.